קולוסיאום ופארק ארכיאולוגי + סיור בותיקן

מה זה כולל גישת VIP לותיקן לצפייה ביצירות מופת וגן סודי (גני הותיקן) סיור מודרך בגני הוותיקן, מוזיאוני הוותיקן והקפלה הסיסטינית דילוג על התור למוזיאוני הוותיקן גישה לקפלה הסיסטינית

ותיקן

תמיד יש תורים ענקיים כדי להיכנס למוזיאוני הוותיקן – ואין פלא; זהו אחד המקומות היוקרתיים ביותר על פני כדור הארץ, עמוס עד אפס מקום באוצרות אומנות ותרבות מרהיבים. ומאחורי המוזיאונים נמצאת אחת החצרות האחוריות הפרטיות בעולם – גני הוותיקן.

שטוף מזרקות, פסלים ועצים מוצלים, זה המקום אליו הולך האפיפיור כשהוא צריך קצת 'זמן לי'. עקוף את התורים הארוכים, ותיהנה מתיקון של צפייה באפיפיור והערכת אומנות שמימית.

גני הוותיקן, שנבנו במאה ה-13, הם כמעט 23 דונם של שדות פרחים, פסלים, מזרקות ומבנים מימי הביניים. האגדה מספרת שכאשר הגנים נבנו לראשונה, הם היו מכוסים באדמה קדושה מהר גולגולתא – כך שזו באמת אדמה מקודשת. בעבר, גן התענוגות הארצי הזה היה נגיש רק לבעלי כוח והשפעה. בימים אלה, כל מה שאתה צריך הוא כרטיס אחד חזק!

אחרי שתטיילו במדשאות השופעות, המטעים והפלאים הבוטניים כמו אפיפיור מהורהר, פנו ישירות לקדמת התור למוזיאוני הוותיקן – אחד ממוזיאוני האמנות המובחרים על פני כדור הארץ. מתגאה ביצירות של שורה של מאורות מתקופת הרנסנס, כולל רפאל ומיכלאנג'לו, יחד עם אולם המפות המרהיב, חצר הפיגנה (אצטרובל), גרם המדרגות הלולייניות המתפתלות והמוזיאון הגרגוריאני המצרי, זהו מקלט עוצר נשימה של אמנות, היסטוריה , ותרבות.

זה עוד לפני שהזכרתם את ציורי הקיר המהפנטים שצייר מיכלאנג'לו בקפלה הסיסטינית. נחשב לאחד ההישגים האמנותיים הגבוהים ביותר בכל הזמנים, זה אפילו יותר מרשים בהתחשב בעובדה שמיכלאנג'לו היה פסל, לא צייר. בסך הכל, מוזיאוני הוותיקן מהווים מסע מרעיד אדמה אל עולם האמנות הגבוהה. הימנע מהתורים וקבל גישה מיוחדת – הכל בלי צורך לבלות שנים בבית ספר סמינרי? כמה אלוהי!

קולוסיאום

התחל את ההרפתקה שלך עם מצגת מולטימדיה שתטבול אותך ישירות לאווירה של רומא העתיקה, ואז המשך לחקור עם כניסה לטריפקטה של אתרים עתיקים: הקולוסיאום, גבעת הפלטין והפורום הרומי. תוכל גם לחלוף על פני חלק מהתורים; הכרטיס שלך נותן לך גישה מהירה!

אתה חופשי לחקור כל אתר בקצב שלך, כשאתה צולל לתוך ההיסטוריה האגדית של זירת הגלדיאטורים של רומא, הפורום הרומי – מרכז החיים ברומא העתיקה – והארמונות הקיסריים העתיקים של גבעת פלטין. יחד עם כניסה מהירה, תקבלו מפת מזכרת של עיר הנצח.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בקולוסיאום מתחילה כאן