הקולוסיאום והפורום הרומי: סיור מודרך

משך: 3 שעות

מדריך בשפה: אנגלית, צרפתית, איטלקית, ספרדית

כולל:
כניסה ללא תור לקולוסיאום
כניסה ללא תור לפורום הרומי
סיור מודרך באנגלית, ספרדית, צרפתית ואיטלקית
אוזניות לסיור

*לא כולל כניסה לגבעת פלטין

אם אי פעם ניסית להביס נמר משתולל עם שלשה, תזדהה עם השקט היומיומי של רומא העתיקה. אם לא, הצטרפו לסיור מודרך סוחף זה בקולוסיאום ובפורום הרומי כדי לנסוע בזמן חזרה לימי התהילה הזוהרים של האימפריה האדירה של פעם. דלג על התורים הארוכים וקבל הדרכה דרך האמפיתיאטרון האיקוני של רומא, ראה את המרכז הפוליטי הישן שלה, ולמד על הגבעה המיתולוגית שעליה הוקמה העיר.

מקומות מעטים בעולם רודפים ומעוררי יראה כמו הקולוסיאום ברומא. באופן לא מפתיע, בכמה מקומות יש תורים כה ארוכים להיכנס! תנו אגודל למטה להמתנה, ודלג על פני הקווים הרוטן כמו גלדיאטור שמח שזה עתה זכה בחופש שלהם.

המדריך שלך יצייר תמונה חיה של ההיסטוריה האלימה שהתקיימה בין החומות העתיקות בזמן שאתה משוטט ברצפת הזירה. ראו את מדור ה-VIP שבו ישב קיסר, את המושבים הזולים יותר שבהם התחננו המוני המפרץ לשפיכות דמים, ואת הדלתות שדרכם גידלו חיות בר לזירה.

האודיסיאה ממשיכה אל החורבות המרהיבות של הפורום הרומי – המרכז של רומא העתיקה. כאן נאמו נאומים פוליטיים מלהיבים, פושעים נשפטו, סחרו בסחורות, והמון זועם התאסף.

נקודת מפגש:

Meeting point: Touristation Office
Piazza d'Ara Coeli 16, 00186, Rome
כשפונים אל אנדרטת Vittorio Emanuele II (אנדרטה לבנה), פנו ימינה, עברו את תחנות האוטובוס של פיאצה ונציה ועברו על פני הפארק הקטן. תראה מזרקה ממש מול המשרד
הסיור מסתיים בביקור בקולוסיאום

מוזמנים לבדוק מתי יש מקומות פנויים בסיור ולשריין כרטיסים

 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בקולוסיאום מתחילה כאן