כרטיסי VIP – לקולוסיאום ולותיקן (כולל ארוחת בוקר)

כרטיס הכולל כניסה אל מוזיאוני הוותיקן והקפלה הסיסטינית VIP כניסה מוקדמת (7:30 בבוקר לפני כולם): סיור מודרך וארוחת בוקר מיוחדת + סיור חצי פרטי בקולוסיאום כולל בקומות תחתית וארנה + הפורום הרומי, גבעת פאלאטין

ותיקן

לא כל יום אתה נמצא במוזיאוני הוותיקן – אתה תרצה להפיק את המרב מהביקור שלך.

סיור מודרך זה של מוזיאוני הוותיקן כולל כניסה מוקדמת VIP, לפני שמחזיקי כרטיסים רגילים מורשים להיכנס. תוכלו לשוטט באולמות כמעט ריקים ולהתפעל מהקפלה הסיסטינית, עם מדריך מומחה שם שימלא אתכם בהקשר התרבותי והדתי של האוצרות המפורסמים של הוותיקן.

כשהמבקרים הקבועים הראשונים מתחילים לזרום למוזיאונים, תוכלו ליהנות מארוחת בוקר אמריקאית עשירה באווירה המעוררת של קורטיל דלה פינה.

מַסלוּל

07:30 – הסבר על הקפלה הסיסטינית באמצעות לוחות דידקטיים
07:45 – ביקור מודרך בגלריות העליונות (מנורות, שטיחי קיר וגלריה של מפות), חדרי רפאל, הקפלה הסיסטינית
09:15 – תחילת ארוחת הבוקר, תלוו לביסטרו של Cortile della Pigna
10:15 – סיום ארוחת הבוקר, ניתן להמשיך בחופשיות בביקור

תפריט ארוחת בוקר

משקאות – קפוצ'ינו או קפה אמריקאי, מבחר סוגי תה, מיצי פירות טריים, מים מינרליים מוגזים
אוכל – מאפייה, עוגיות מאפה יבשות, פנקייק (מבחר חמאה, ריבות ו/או דבש), יוגורטים מגוונים, פירות טריים, נקניקים וגבינות, ביצים מקושקשות, בייקון פריך, נקניקיות, תפוחי אדמה מטוגנים

קולוסיאום

לו רק הייתה דרך לחזות בנפלאות רומא העתיקה בלי הדחף ללכת גלדיאטור מלא על המוני התיירים הפולשים למרחב האישי שלך. ובכן, עכשיו יש! שים את היד שלך על אחד מהכרטיסים האלה ותחקור את הקולוסיאום בהרפתקה אטמוספרית, המביא את ההיסטוריה של העיר למיקוד מלא.

תיכנסו למחתרת הקולוסיאום, שאינה פתוחה בדרך כלל לציבור, ותשוטט במנהרות שבהן שכבו פעם אריות כלואים וגלדיאטורים התכוננו לקרבות. לאחר שסיירתם בקולוסיאום (למעלה ולמטה), תיהנו מגישה מודרכת לפורום הרומי ולגבעת הפאלאטין, שניים מהדברים החשובים ברומא. כשאתם מסיירים באזורים עתיקים אלו, המדריך דובר האנגלית שלכם יעמיק אל העבר באמצעות מיקרופון המחובר לאוזניות שסופקו.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בקולוסיאום מתחילה כאן