קולוסיאום + ותיקן – סיור משולב ביום אחד

רוצים לראות גם את הקולוסיאום וגם את הותיקן ביום אחד? זה הסיור האולטימטיבי!

מדריך מקצועי באנגלית שייקח אתכם למסע ברומא במשך 9 שעות בקבוצה קטנה של עד 10 אנשים.

כולל:

כניסה שמורה למוזיאוני הוותיקן ולקפלה הסיסטינית
כניסה לקולוסיאום, הפורום הרומי וגבעת הפלטין

באופן לא מפתיע, הוותיקן והקולוסיאום של רומא הם שניים מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר באירופה. תרצו לוודא שאינכם מבלים שעות חופש יקרות בתורים מיוזעים – ויש לנו בדיוק את הכרטיס.

הסיור היחיד של יום אחד הכולל גם את הוותיקן וגם את הקולוסיאום, הטיול הרומי המקיף הזה, המודרך במומחיות, כולל את מוזיאוני הוותיקן, הקפלה הסיסטינית, בזיליקת פטרוס הקדוש, הפורום הרומי וגבעת הפלטין ללא ההמתנה הארוכה.

תחנה ראשונה, יצירות האמנות המפורסמות השוכנות במוזיאוני הוותיקן. עמדו בפליאה מתחת לתקרת הקפלה הסיסטינית של מיכלאנג'לו, הביטו סביב חדרי רפאל ונקבו בפסלים עתיקים, מפות מימי הביניים וציורים בתוליים.

ציורי הקיר מרחיבים את העיניים של הקפלה מוברשים בסודות נסתרים. למרבה המזל, המדריך דובר האנגלית שלכם יודע הכל על אמנות של המאה ה-16, וישמח לחשוף את הפרטים הנסתרים.

הבא הבא הוא בזיליקת פטרוס הקדוש ועוד קצת ציד יצירות מופת. בדוק את Pietà של מיכלאנג'לו ואת הכיפה הגרנדיוזית, אחת הגדולות על פני כדור הארץ. אחרי ארוחת צהריים וקצת הפוגה מנצחונות הרנסנס, הגיע הזמן ללכת לקולוסיאום.

הזירה העתיקה של רומא אירחה קרבות איומים, והמדריך שלכם יאיר לכם את כל העובדות והפרטים הנוגעים לפלא זה של האדריכלות הרומית, שהכיל בעבר עד 50,000 איש.

כביכול גדל על ידי זאבים, רומולוס נאמר כי ייסד את רומא בגבעת פלטין. סיפור ראשיתה של עיר הנצח עשוי להיות מדויק היסטורית או לא, אבל הסיפורים שתשמעו על אריסטוקרטים עתיקים הנוהמים זה על זה בפורום הרומי – הלב הפוליטי והכלכלי של האימפריה – בהחלט כן.

מה צריך לעשות?

גשו לנקודת המפגש והראו את שובר הסמארטפון שלכם לרכזים עם חולצות פולו או ז'קטים כחולים 'City Wonders'
נקודת מפגש של מוזיאוני הוותיקן: בתחתית המדרגות מעבר לרחוב מהכניסה למוזיאוני הוותיקן. המדרגות ממוקמות בין Caffè Vaticano למלון Alimandi Vaticano, בפינת Viale Vaticano ו-Via Tunisi
נקודת מפגש של הקולוסיאום: לארגו גאטנה אגנסי, מעל הקומה השנייה של קו המטרו B (קו כחול) תחנת 'קולוסאו'

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בקולוסיאום מתחילה כאן